Proč už nehejtím Vánoce + jeden malej balkonovej OOTD

December 23, 2017

 Sedím se svým klukem u Netflixu a místo vánočních filmů koukáme na brilantní seriál o vládě britské královny. (tenhle, mimochodem). Po tom, co jsme prochodili brněnský vánoční trhy, pár obchodů, stihli si zajít na oběd a skočili do Mlsný Holky na donut, máme konečně čas nedělat fakt nic. Je den před Vánoci, instagramy se plní přáníčkama a cukrovím a já popravdě necítím cokoli jako vánoční atmosféru. Co víc, je mi to vlastně dost jedno. Nesmutním, nebrečím a je mi krásně, ale Vánoce takový jsou mi celkem jedno.

Jako dítě jsem je milovala, v posledních letech se pro mě staly spíš vším tím, pro co jsou klasicky kritizovaný - komerce, stres, a hlavně klasický MUSÍŠ. Musíš dělat něco, co někdo řekl, musíš dokonale uklidit, musíš  nadšeně obdarovávat. Klasicky mě nejvíc štvala předepsanost a  slepý šílenství něčím, co je vlastně jenom v našich hlavách, ale vlastně i ty nesmyslný hory dárků.

A pak mi to došlo. Že je blbost Vánoce hejtovat, protože Vánoce jsou přesně takový, jaký si je uděláme. A pokud se stresujem kvůli někomu, že nemáme perfektně umytý okna, děláme si špatně sami. Vánoce jsou vánoce přesně takový, jaký je chceme. I kdyby to mělo být s Netfixem, pizzou a videohrama, bez pohádek a všeho tradičního, můžem z těch pár dní klidu volna vytřískat to krásný.

 A někde v tu chvíli se zrodil i nápad na tyhle fotky. Focení absolutně detailně neplánuju, spíš si občas zapíšu nápady ohledně toho kde a jak by to mohlo vypadat fajn, vyfotím hromadu fotek a sama sebe překvapím, co z toho vyleze. Tady jsem ještě zkoušela novej 50 mm yongnuo objektiv, Tom se mě na balkonu snažil vyfotit z pokoje otevřenýma dveřma, umíral u toho zimou a já se snažila ignorovat zimu do nohou a přehazovala si pokrývky hlavy.

Tak si to pojďme užít, s tradicema nebo klidně bez. Já se strašně těším na salát, blízký lidi nebo filmy, a konečně taky budu mít hromadu času na focení a fotky. Mějte se krásně!

MIKINA - Calliope, BEANIE - New Yorker, DŽÍNY- Cropp, ČAPKA - Takko, KABÁT - Tesco


You Might Also Like

15 komentářů

  1. Moc pěkný článek, my jsme letos vynechali šílené nakupování a stání ve frontách. Dali jsme si každý jen jeden dárek a spíš jsme si užívali sami sebe, klidu a domácí pohody. A taky se těším, že budu mít víc času na focení a psaní článků :).

    Beauty by K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, ja úplně to samý, žádný velký dárky, spíš jsem koupila nějaký zážitky nebo maličkosti, do obchodů jsem zašla párkrát a ještě si to pokaždý naplánovala tak, abych tam šla když tam nikdo moc není :)

      Delete
  2. Kráásné fotky! :) A naprosto výstižná slova, souhlasím s tebou ve všem :)

    MIA

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší, máš krásné vlasy. :) Krásné vánoční svátky ⛄️ ❄️

    ReplyDelete
  4. Jo, přesně o tom to je, jaké Vánoce si uděláme, takové je budem mít :). Já si hlavně užívám chvilek, kdy se nemusím učit, mám kolem sebe rodinu a svoje zázemí:). Pohádky k tomu řadím samozřejmě taky, ale na dvě hodinky jsem se ztratila s knížkou, na kterou beztak už celý leden zas nebudu mít čas :). Užij si Vánoce, a supr fotky! :)

    www.maly-kousek-nebe.blog.cz

    ReplyDelete
  5. No jo - 50mm objektiv už není dovnitř úplně vhodný :) . Já jsem si pořídila Tokinu 12-24 mm, a z ohniskových vzdáleností 12mm a 14 mm jsem nadšená :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, tyhle objektivy jsou taky muj sen, seťák prostě zrovna v těhle vzdálenostech stojí za nic :D tak snad jednou :)

      Delete
  6. Já mám Vánoce ráda, když si je udělám po svém a takové úžasné byly právě letos s přítelem :) s rodinou byly právě o té komerci, stresu a já byla večer akorát zklamaná. Fotky jsou krásné, máš nádherné vlasy :)

    LENN

    ReplyDelete
  7. Krásné zamyšlení! Já jsem letos vánoční šílenství nějak úplně nestihla kvůli škole a práci, ale o to víc jsem se pak těšila na ten klid vánočních svátků. Tak krásný zbytek volna přeju! ♥

    ReplyDelete
  8. Miluju ty fotky! Jinak máš nádherné vlasy:)
    Karelzzilla

    ReplyDelete
  9. Tvoj balkónový ootd je so cute! Tá farba vlasov je boží :)) :D
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. Wau, máš krásne vlasy a veľmi ti to pristane. :)

    Rebelliouslily

    ReplyDelete