Pravý nefalšovaný peklo

January 24, 2018


Musím říct, že dávat dohromady fotky z posledních pár měsíců a ještě se snažit z nich vykouzlit článek je totální šílenost. Vzpomenout si, co se vůbec dělo, který fotky vůbec mám ve které složce, upravit je, zmenšit a  udělat všechno ostatní je prostě k zešílení a přísahám, že se pokusím dávat deníčkový a zážitkový články dohromady pokaždý co nejdřív, takhle zpětně je to totiž na nic. Připočtěte k tomu taky nesmírnej bordel a zmatek ve všech složkách, v počítači i v paměťovkách, kterej se mi neustále nedaří zorganizovat a při počtu fotek, který vyfotím, to přestává být sranda. Peklo všech pekel.

Skvělý v mým životě je, že je zkouškový prakticky za mnou a konečně mám čas na tu hromadu kreativních věcí, který jsem o zkouškovým zanedbávala. A horší zase, že mám sice volný dny, ale dolehla na mě krize, kdy se často nedonutím nic pořádnýho dělat, protože nemám pevnej režim a jinak než pod tlakem se neumím donutit ke skvělýmu výkonu. Z nostalgie jsem taky začala znovu hrát Lineage 2, takže si ve volnejch chvílích expím a piplám svou postavičku a klasicky jsem do toho strašně zažraná a baví mě to jako nějakýho závisláka wowka. No nic.

Fotky jsou tentokrát ze silvestrovskýho výšlapu na rozhlednu Veselice. Dalších mám v zásobě ještě  ještě hromadu, ale nechtělo se mi to míchat dohromady, takže chvíli strpení (dík!) a  já se pokusím udělat další deníčkovo-fotkovej článek co nejdřív. Mějte se krásně!









You Might Also Like

3 komentářů

  1. Když nezpracovávám fotky co nejdřív, tak pak v tom mám taky zmatek. Silvestrovský výšlap na rozhlednu zní dobře, určito to muselo být fajn.

    ReplyDelete
  2. Máš strašně krásnou barvu vlasů, i fotky jsou moc pěkné :)

    Maris Novotná

    ReplyDelete